jueves, 7 de marzo de 2013

2006

Hola fallers!!! 

El càrrec de president el va exercir Luis Bernat Rubert, fundador de la falla, però que mai havia tingut l’oportunitat de ser president, qui també va tindre l’oportunitat de gaudir aquest exercici junt a la seua filla com a fallera major de la falla. Va ser un any molt nombrós quant a falleres, tant de majors com d’infantils.


                                                            Records de Sandra Bernat Girona



Fallera Major: Sandra Bernat Girona


Fa dos dies estava ací escrivint sobre l'any 90 i ara ja toca el 2006... Com passa el temps, veritat? Solem dir que massa de pressa encara que si ho penses bé, és un plaer adonar-te que formes part d'una història... i amb això no vull dir que tens la teua foto penjada en una paret sinó que has tingut l'oportunitat de compartir milions de moments amb gent que vols... 

Del 2006 tinc un muntó de bons records, van ser molts els moments de rialles, emocions i complicitat els que vaig tindre la sort de viure amb Paloma, Monica, Xenia, Rocio, Elena, Laura, Sara, Felin i, per descomptat, amb Sara, fallera major infantil... encara puc recordar-la desfilar acompanyada de tota la seua cort i encara hui, que ja és més alta que jo, em sent orgullosa al veure-la desfilar convertida en una preciosa dona fallera...  




Igual que entonces la paraula que em ve a la ment quan pense en tots ells és gràcies. Gràcies a tots per haver triat eixe any, per l'esforç, per la il·lusió, per haver fet que cada moment fóra especial, que l'exercici fóra, en resum, meravellós...



Artista: Sergio Musoles
Crític: Salvador Doménech i Juane Gumbau
Lema: Un poble d’espectacle

A totes vosaltres... dolçes, templaes, gracioses, FALLERES!!! Gracies per deixar-me acompanyar-vos, per tots i cadascun dels moments que hem compartit, per totes les mirades, els somriures, les rises que quasi t'ofeguen, per haver estat ahí en tot moment... per deixar-me estar sempre al mig!!, encara m'enric quan ho recorde... i, sobre tot, gracies per tot allò que no es veu però que sents que està ahí...




Gràcies a tots els que vareu fer possible que nosaltres disfrutarem tant d'aquell any... Gracies Mariló, Pili, Mª Carmen, Mireia, Mª Carmen, Cayetana, Ximo, José Juan, José, Javi, Enrique... Gràcies comissió!!!!! per fer-nos sentir protagonistes, per esforçar-vos tant per nosaltres, per acompanyar-nos, per ficar paperet, per plantar falla, per tirar traques, per disfressar-vos, per fer els bunyols, per encarregar-vos de la cuina, del casal, per ser delegats, encarregats, tresorers... en definitiva, per fer possible i gran la nostra falla!




Sobre tot, no vull perdre l'oportunitat de donar les GRÀCIES, en majúscula, als que considere principals responsables de tot, els meus pares... no crec ser capaç de donar les gràcies tant com mereixen perquè sens dubte, com duent fent tota la meua vida, van ser ells amb el seu suport, esforç, il·lusió i dedicació el principal motor d'un any espectacular... 

Mare! Necessite moltes més línies per a escriure tot el que val la pena del 2006, hi ha tants records i anècdotes!! però no vull estendre'm més així que ho resumiré tot en un enorme GRÀCIES A TOTS PER TOT... 




Visca la falla Don Bosco!!!



                                                           Records de Sara Granell Monsonís

Estimada Falla Don Bosco:

Fallera Major Infantil: Sara Granell Monsonís


Torne a tindre l'honor de poder dirigir-me a vosaltres, la meua falla, la meua família; i es que ja han passat 7 anys del meu any com a Fallera Major Infantil.

El 2006 va ser l'any que vaig tindre la gran oportunitat de ser la màxima representant de la falla, junt a Sandra. Són tants els records i les anècdotes que es poden contar, que no sabria per on començar.

Cada acte, cada moment, cada sentiment varen ser únics, i és tan difícil d'explicar, que només aquelles persones que ho han viscut, hem poden entendre.

Tot era nou per a mi, però amb el suport de tota la falla, em vaig sentir plena de força.

Des del primer moment vaig pensar que era un privilegi poder representar la falla, i més amb totes les meues falleretes, Sandra i tota la seua cort, com no m'ho anava a passar bé? Aleshores era un privilegi, però ara que ho mire passats uns anys, me n'adone de que va ser un gran privilegi.


Artista: Paco Jiménez Rodero
Crític: Salvador Doménech
Lema: Jardí màgic


Cada setmana fallera és única i irrepetible, però totes les que he viscut sempre m'he enrecordat del meu any, del 2006 amb un to de nostàlgia, emoció i alegria.

Des d'aleshores m'he vist envoltada de gent a la que vull molt i a la que li tinc assegurat un lloc en el meu cor, i tot açò és gràcies als 25 anys que cumplix la falla. Moltes gràcies fallers i falleres, gràcies.

Després del repàs al 2006, seguim agafat forces per a la setmana gran de les falles!!! Perque estem tot l'any esperant-la, i quan arriba, en un obrir i tancar d'ulls, ja s'ha passat!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario