miércoles, 6 de marzo de 2013

2005


Benvolguts fallers/eres,


De nou torne a estar per ací, per a contar-vos d'aquell any 2005...


El meu desitj era ser la màxima representant de la que es la nostra falla i bona sorpressa hem van donar... Vam anar a sopar al Club Naùtic en Salva Doménech, la seua dona Mª Carmen, els meus pares ,Jose i Carmen, la meua germana, Laura, el que ara es el meu home, Nacho i jo!!! Imagineu-vos quan vam acabar de sopar i me diuen Salva i mon pare si volia ser la Reina Fallera de Don Bosco 2005... No m'ho podia creure!! Però va ser un "SÍ" rotundo!! I seguidament mon pare va dir q seria el president...i de moment la meua germana va saltar dient q ella volia ser de la meua cort!!! Uffff...quanta emoció!!! Ayyy mami la que t'esperava, però q contents e il·lusionats estavem tota la familia!!!



Fallera Major: Raquel Capdevila Llácer


La meua cort major estava forma per la meua Germana Lauri, que dir d'ella, és lo milloret del món i Felin, a qui li tinc un carinyo molt especial, ja q vam viure un any preciós, i la cort infantil formada per Angela Chiva, Rebeca Gimeno, Nadia Cubells, Rocio Gomez, Sofia Grimalt i Gemma Navarro, no vam tindre Reineta, però per a mi ho eren totes!!!!


Cort d'honor infantil: Rocío Gómez Tichell, Sofía Grimalt Folch, Nadia Cubells Peris, Rebeca Gimeno Salafranca, Gema Navarro  Mingarro Ángela Chiva Saez


Eixe any per a mi es va plantar la falla mes bonica que ha pogut existir a Burriana, gràcies a l'esforç continuat de Salva i mon pare, menejant-se amunt i avall per trobar més ninots per a la falla, perque tot els pareixia poc i passant hores i hores al taller faller de Paco "petit suisse" a qui li tinc un especial carinyo també, artistes com ell no hi han!!




Artista: Paco Jiménez Rodero
Crític: Salvador Doménech i Juane Gumbau
Lema: El set pecats capitals i algún més


El monument com tal eren un àngel i un dimomi impressionats en unes monjes eixint d'ells mateixos... En eixe moment veia a la meua germana i a mi reflejades en els ninots principals, però des de l carinyo ehh!! Jeje


Va ser un any molt intens, ja q la major part va caure tot en casa. Varem aconseguir el 1er premi de comparsa, gràcies de nou i especialment per a Salva Doménech i Sra. i per als meus pares!!! Vam aconseguir tots els 1ers premis de les Falles 2005!! Millor crítica, millor conjunt, millor acabat, millor pintura, ingeni i gràcia... I com no el 1er Premi a la Millor Falla de Burriana!!!!!! Va ser increible!!!!! 



Artista: Paco Jiménez Rodero
Crític: Salvador Doménech
Lema: El somnis


Vaig tindre la sort de que el dia de la nostra presentació a Torre la Mina eixira tot redó i ademés la gran sorpresa de que Paco Ventura, després d' 11 anys, tornara a ser el meu mantenidor de l'acte!!! Gràcies Paco!!!



En un breu resumen, va ser un any perfecte en tots els sentits, acompanyà per la meua familia dia i nit, Laura formant pa de la meua cort, mon pare com al Meu Gran President i la mami, la millor, en tota la seua pasencia aguantant-nos als 3!!



Moltíssimes gràcies per haver-me donat l' oportunitat de tornar a ser la Reina Fallera 2005 de la nostra Falla Don Bosco i haver gaudit d'aquest any meravellós com si d'un conte es tractara!!!! Moltes gràcies a tota la comissió de la Falla Don Bosco!


I un agraiment especial per a la meua familia Jose Capdevila, Carmen Llacer i Laura Capdevila, tios Luis i Mª Dolores i cosina Sandra Bernat, la gran Familia Doménech- León, Felin i les families de la meua cort infantil, i a elles, per supost!!!! Gràcies per haver-nos donat el vos suport i haver fet d'aquest 2005 un any tan PERFECTE!!!!!


Raquel Capdevila FM 2005 Sempre en el meu coret!!!


Fins ací, el repàs a un any plé de guardons, festa i bons records!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario